I know places we won't be found




"They take their shots, we're bulletproof,

I know places."

Ok, estou obcecado com o novo álbum da Taylor Swift (1989) e agora que ganhei um exemplar e uma t-shirt dela, parece-me que vou ficar ainda mais fã!
Tal como aconteceu aqui, decidi retratar uma das músicas do álbum, desta vez a I Know Places e, para tal, contei mais uma vez com o auxílio da melhor madrinha tertuliana do universo, a querida Daniela do Ballerina Bird.


EN

Ok, I'm obsessed with Taylor Swift's new album (1989) and now that I won a copy and one t-shirt of her, I think I'll be even more addicted!
Similarly to this post, I decided to retrat a song from the album, this time the choice was I Know Places and, for that, I had the help of the best college godmother in the universe, the sweet Daniela from Ballerina Bird.












Outono e os jardins do Palácio de Cristal não podiam ser uma combinação melhor! Animais à solta, folhas caídas, tonalidades acastanhadas e uma máquina fotográfica fizeram desta tarde uma GRANDE tarde.
Parece-me que voltarei lá muito em breve, simplesmente adorei o espaço!
Têm alguma fotografia favorita? Deixem-me saber nos comentários.
Até à próxima!


EN

Autumn and the Palácio de Cristal gardens couldn't be more perfect! Wild animals, fallen leaves, brownish shades and a camera turned to give me an AMAZING afternoon.
I think I'll be back soon, because I simply loved the space!
Do you have a favourite picture? Let me know on the comments below.
See you soon!


Obrigado mais uma vez à Daniela, adoro-te! ♥

Thanks again Daniela, I love you! ♥

You Might Also Like

4 comentários

  1. Adorei, especialmente a camisola! As fotos estão fantásticas eheh
    http://customized-people.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Gostei das fotografias :) E acho esta ideia das músicas genial! "I Know Places" é das minhas favoritas.

    ReplyDelete
  3. You seriously have some awesome style! Glad I stumbled across your blog. The diamond quilting on your jacket is really a nice touch :)

    Keep it up!

    - Anthony
    Of Mice & Menswear
    www.ofmiceandmenswear.com

    ReplyDelete
  4. Wtf xD Estava no facebook muito descansada quando fui parar ao teu facebook. Parece que temos "amigos" em comum xD

    ReplyDelete

Your opinion matters, so leave a comment here! Thanks for the visit! x :)

About You

Translate