I'm a nightmare dressed like a daydream





"Screaming, crying, perfect storms

I can make all the tables turn"


Nop. Nem a chuva me deteve de tirar umas fotos. Yup. Trago-vos mais um post baseado numa das músicas do álbum 1989, Blank Space (que tem um vídeo espetacular, vejam!). Eu juro que não me pagam para isto, o álbum é que é demasiado bom e eu não consigo evitar! Taylor, acho que devias convidar-me para sair.


EN

Nop. The rain didn't stop me from taking some photos. Yup. I'm bringing you another post based in one of the songs from 1989, Blank Space (which has an amazing videoclip, watch it!). I swear that I'm not paid to do this, but the album is really great and I can not resist! Taylor, I think you should invite me to a date.




Confesso que me inspirei no Harry Styles para o look deste post, o que é estranho, pois estou a retratar a canção da sua ex-namorada. A gabardina é a peça-chave do conjunto, contudo não podemos esquecer as botas (que dão imenso jeito em dias chuvosos), as skinny jeans, a camisa e o chapéu! Acham que o Harry ficaria orgulhoso? Espero que sim!
Mudando de assunto, eu sei que parece que estava a nevar, mas estava apenas a chover. Eu juro.
Bem, na verdade eu espero encontrar neve dentro em breve, visto que vou viajar para a Suíça no próximo fim de semana! Vou tentar o meu melhor para tirar imensas fotos para vos mostrar, malta!
Até lá, fiquem por aqui!
Até à próxima!


EN

I must confess that Harry Styles inspired me for this look, which is weird because I'm retrating his ex's song. The raincoat is the key of this outfit, but we shall not forget the boots (that are very handy in these rainy days), the skinny jeans, the shirt and the hat! Do you think Harry would be proud? I hope so!
Changing subject, I know it seems like it was snowing, but it was only raining, I swear. 
Well, to be honest I hope to find snow very very soon, since I'm traveling to Switzerland next weekend! I'll try my best to take loads of photos to show you, guys!
Until then, stay tuned!
See you soon!


Obrigado mais uma vez à Daniela pelas fotos, adoro-te! ♥

Thanks again Daniela for the pictures, I love you! ♥

You Might Also Like

4 comentários

  1. ainda se tiram boas fotos na chuva :D

    ReplyDelete
  2. your look and photos are very on point! great job! :D

    New post on the blog sweetie! :)
    http://michaelmacalos.com

    ReplyDelete
  3. Estás super giro!

    Eliana,
    http://around-eliana.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Your opinion matters, so leave a comment here! Thanks for the visit! x :)

About You

Translate